mandag 10. oktober 2011

designtorget

   I heart Designtorget

11 kommentarer:

  1. ...me too! Elsker designtorget*smile*


    ..god nyhet forresten. Du vant gavepakke nr 1 i giveawayen min!*smile*

    ..innlegg inne hos meg nå..kan du kanksje sende meg adressen din på mail, så skal jeg få sendt deg gevinsten din!

    Klem klem

    SvarSlett
  2. Å weee nå ble jeg glad! Vinner jo aldri så dette er stort!:)

    SvarSlett
  3. Den koppen var aldeles nyyydelig! Vil gjerne ha:)

    SvarSlett
  4. Den koppen er kjempefiiin!! Og den lampa er og kool. Og de har tonnevis med andre koole saker!!!

    SvarSlett
  5. Fineste tippekoppen! Sånn vil jeg ha kaffen min i!

    SvarSlett
  6. Uff ja er egentlig litt kjipt å finne ENDA en fin kopp:) Er jo ikke akkurat det det er manko på her i huset..:)

    SvarSlett
  7. me too. designtorget er fantastisk!

    SvarSlett
  8. Sv: Så gøy å høre at du oppdaget iHerb via bloggen min, og at du har latt deg inspirere til å gå over til naturligere hudpleie. Ingenting er bedre enn det :) Bloggen din inspirerer veldig på interiørfronten, kjenner det kribler etter å fornye litt i leiligheten!

    SvarSlett
  9. Jeg og. Alltid den jeg løper innom om jeg har det travelt på stopp i Oslo. De svenskene altså...

    SvarSlett